Subject: 11.07-13.07.25 Avaliku ürituse loa taotlus
From: "Anna Galaktionova" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: PÄA Ida <[email-masked]>, "PPA IDA" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 11:18:06 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadan 11.07.2025 - 13.07.2025 avaliku  ürituse loa taotluse.

Lugupidamisega,

Anna Galaktionova

peaspetsialist

korrakaitse teenistus

Linnamajandusamet

Narva Linnavalitsus

M: +372 5694 0085

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Peetri plats 5, Narva 20308

Subject: 	Avaliku ürituse loa taotlusDate: 
Tue, 20 May 2025 19:11:21 +0200 (GMT+02:00)From: 
Narva LV veebileht  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>To: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>